
Reading Auntie Joanna's blog, I am reminded that Pope Benedict does have a public email address: benedictxvi@vatican.va
Now might be a good time to send a supportive and encouraging email. Obviously he is not going to read them all himself but it is possible that an official might let him know that there has been a number of loyal and kind messages incoming.
And do remember to pray for him. One way of reminding yourself to do this is to try to gain plenary indulgences as often as possible, fulfilling the condition of praying for the intentions of the Holy Father.
fonte:the hermeneutic of continuity

inundado por um mistério de luz que é Deus e N´Ele vi e ouvi -A ponta da lança como chama que se desprende, toca o eixo da terra, – Ela estremece: montanhas, cidades, vilas e aldeias com os seus moradores são sepultados. - O mar, os rios e as nuvens saem dos seus limites, transbordam, inundam e arrastam consigo num redemoinho, moradias e gente em número que não se pode contar , é a purificação do mundo pelo pecado em que se mergulha. - O ódio, a ambição provocam a guerra destruidora! - Depois senti no palpitar acelerado do coração e no meu espírito o eco duma voz suave que dizia: – No tempo, uma só Fé, um só Batismo, uma só Igreja, Santa, Católica, Apostólica: - Na eternidade, o Céu!